Bestellen

Online een bestelling plaatsen

 

Navigeren

Het is mogelijk om via de categorieën naar je product te navigeren. Door te kiezen voor één van de thema's Outdoor, Hengelsport of Kamperen navigeer je naar een categorie waar je jouw producten kan vinden. Wil je liever alle producten in één overzicht? Klik dan op "Alle Categorieën" en navigeer vervolgens naar de categorie waar je jouw producten wil zoeken. Eenmaal in de categorie is het mogelijk om door middel van het filtermenu in de linkerkolom de producten te filteren op eigenschappen, merk of bijvoorbeeld maat. Heb je het product gevonden en wil je deze toevoegen aan je winkelwagen? Klik dan op de knop 'Bestellen'.

Zoeken

Het is ook mogelijk om via de zoekfunctie op de website naar je product te zoeken. Dit is vooral handig als je alle producten van een bepaald merk in één overzicht wil hebben. Een zoekopdracht voer je uit door je zoekterm in de balk rechtsbovenin het scherm te plaatsen. Klik vervolgens op de knop 'Zoeken' om de zoekopdracht uit te voeren. Eenmaal in de zoekresultaten kan je ook weer gebruik maken van het linker filter menu om de zoekopdracht te filteren op eigenschappen.

Bestellen

Heb je eenmaal alle producten gevonden die je wil bestellen en wil je de bestelling plaatsen? Klik dan op de knop 'Afrekenen' rechts bovenin het scherm of de knop 'Ga door naar afrekenen' als je in het winkelmandje zit. Vervolgens kom je op de pagina terecht waar je kan afrekenen. Je hebt de mogelijkheid om af te rekenen met of zonder account. Het voordeel van het hebben van een account is dat je op een later tijdstip makkelijk je bestellingen terug kan vinden op onze website. 

 

  1. Bij stap één kan je je factuurgegevens invullen. Wil je liever dat het factuur op een ander adres wordt geschreven dan waar het product heen moet worden gestuurd? Vink het vakje 'Verzenden naar hetzelfde adres' dan uit. Je krijgt dan de optie om een ander verzendadres op te geven.  
  2. Bij stap twee krijg je de optie om de bestelling af te halen in de winkel of te laten verzenden. Als je kiest om je bestelling af te halen in de winkel dan krijg je van ons een bericht wanneer je product(en) klaar liggen om afgehaald te worden op de afdeling waarvan je de producten hebt besteld. Wanneer je kiest om je bestelling te laten verzenden dan krijg je een bericht wanneer je bestelling verzonden wordt.  
  3. Bij stap drie kan je aangeven hoe je het liefst wil afrekenen. iDEAL is veruit de meest gekozen vorm van betalen in Nederland. Voor onze zuiderburen is MisterCash (vroeger ook wel Bancontact) het meest populair. Als je liever wil betalen door middel van een bankaire overboeking dan kan dat via de optie 'Zelf Overmaken'. Let wel op dat de bestelling pas verzonden wordt nadat de betaling is ontvangen. Via alle betalingsopties is dit vaak binnen enkele minuten, echter kan het via een bankaire overboeking één tot meerdere werkdagen duren! Voor meer informatie hierover kan je terecht op de pagina 'betalen'.

Wanneer je alle gegevens goed hebt ingevuld kan je de bestelling plaatsen door op de knop 'Plaats uw bestelling' te drukken.

Geen bevestigingsmail ontvangen?

Binnen een aantal minuten na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail. Heb je deze mail niet ontvangen? Kijk eerst is in je ongewenste- of junk email map. Het wil heel soms nog wel eens voorkomen dat de bevestigingsmail per abuis hier terecht komt. Kan je de mail hier ook niet terug vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe zit het met de levertijden?

Voor informatie over de levertijden kan je terecht op deze pagina. Over het algemeen hanteren wij de regel: 'Voor 17:00 in huis, is dezelfde dag verzonden'. Let wel op dat we je bestelling in één pakket verzenden. Mocht het zo zijn dat producten verschillende levertijden hebben dan geldt altijd de langste levertijd, tenzij anders is afgesproken. Wil je meer informatie over de levertijd van een product, neem dan contact op met onze klantenservice.