Service en Garantie
Service & garantie
Outdoorwinkelonline levert al haar producten onder fabrieksgarantie en de producten hebben een fabrieksgarantie van minimaal 1 jaar na aankoop. Sommige merken hanteren een langere garantietermijn. Het recht op garantie vervalt als het product fouten bevat of beschadigingen heeft die voortgekomen uit slijtage, oneigenlijk gebruik of reparaties uitgevoerd door derden. Garantie aanspraken worden alleen in behandeling genomen na overleg van de originele Outdoorwinkelonline aankoopnota.
Voor het sturen van een retourproduct kunt u terecht op onze retourpagina.
Vergeet niet om uw gegevens, een originele aankoopnota en een beschrijving van de klacht mee te sturen. Bij internet bestellingen wordt de aankoopnota altijd meegestuurd. Screenshots vormen geen geldige aankoopnota.
Als uw aanspraak op garantie wordt gehonoreerd door Outdoorwinkelonline, dan draagt Outdoorwinkelonline de kosten van de retourzending van het gerepareerde of vervangende product en ook worden de door u gemaakt verzendkosten door Outdoorwinkelonline vergoed. Indien uw aanspraak op garantie niet wordt gehonoreerd door Outdoorwinkelonline, dan zullen de kosten van de retourzending bij u in rekening worden gebracht.
Voor problemen kunt u ook contact met ons opnemen via info@outdoorwinkelonline.nl